Kontakt

Taniekarnisze.pl

tel.: 516 851 871

mail: biuro@taniekarnisze.pl

Numery kont do przelewów

51 2490 0005 0000 4500 4720 8778

Alior Bank

65 1090 2008 0000 0001 0904 4190

Santander Consumer Bank

Reklamacje, gwarancja

Jesteśmy przekonani, że zakup karniszy w naszym sklepie to najlepszy wybór. Sprzedawane przez nas karnisze objęte są 24 miesięczną gwarancją. Trwałość naszych produktów, to gwarancja zadowolenia ponieważ  charakteryzuje je wysoka jakość wykonania i dbałość o detale. 

Aby zapewnić Państwu długie zadowolenie z zakupionych karniszy zachęcamy do zapoznania się z zaleceniami montażu. Prosimy też pamiętać o właściwej pielęgnacji naszych produktów. Metal to materiał wyjątkowo trwały. Odpowiednio pielęgnowany przez długie lata utrzymuje naturalne piękno powierzchni.

W przypadku zastrzeżeń co do jakości naszych produktów prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem handlowym. W uzasadnionych przypadkach bezzwłocznie wymienimy karnisz na nowy lub zwrócimy koszty jego zakupu.

Dziękujemy za zaufanie !

Gwarancja

W przypadku chęci skorzystania z prawa do gwarancji, produkt należy odesłać na własny koszt na adres naszego magazynu bądź dostarczyć osobiście do naszego Punktu Odbioru Osobistego mieszczącego się w Dąbrowie Górniczej.  Naprawiony lub wymieniony na  nowy produkt odsyłany jest do Klienta na koszt TanieKarnisze.pl

Warunki gwarancji

Sklep TanieKarnisze.pl jako sprzedawca może pośredniczyć między użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie zgłoszenia mailowego. W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie w formularzu numeru zamówienia, z którego pochodzi uszkodzony produkt oraz opisanie jego usterki, wraz z dokumentacją zdjęciową. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki przez nasz magazyn serwisowy mieszczący się w Dąbrowie Górniczej.

Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy nie nastąpiła z winy użytkownika. Termin rozpatrzenia reklamacji przez sklep TanieKarnisze.pl wynosi 14 dni od chwili przyjęcia towaru. Wszystkie produkty są wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego produktu. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.

W przypadku, gdy korzystający z gwarancji zgłasza nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd okoliczności czym powoduje wyrządzenie gwarantowi szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. Towar w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego.
Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany. 
Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

Reklamacje

W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika (kurier) nabywca stwierdzający powstanie szkody transportowej jest obowiązany wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe (Dz. U. z 1995 r., Nr 119, poz. 575 z pózn. zm.) dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika. Protokół reklamacyjny spisany w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji, co do ilości lub uszkodzeń mechanicznych.

 

W przypadku reklamacji towaru, prosimy o przesłanie na nasz adres e-mailowy biuro@TanieKarnisze.pl:

- opisu reklamacyjnego uwzględniającego uszkodzenie towaru,
- w przypadku uszkodzeń powstałych z winy przewoźnika, wymagane jest przesłanie protokołu reklamacyjnego, spisanego w obecności kuriera,
- fotografii przedstawiających uszkodzenia towaru,

 

Adres do obsługi reklamacji: TanieKarnisze.pl, ul. Zagórska 11, 41-300 Dąbrowa Górnicza.

Adres do zwrotu towaru: Decorative, Plac Wolności  3a, 63-460 Nowe Skalmierzyce

 

W związku z obsługą reklamacji towaru  Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl