Kontakt z nami

TanieKarnisze.pl

 

biuro@TanieKarnisze.pl

516 851 871

opłata za połączenie zgodnie z
cennikiem operatora

 

PONIEDZIAŁEK - PIĄTEK 8-16

 

Sposoby płatności

Za zamówione towary możesz zapłacić przelewem na podane niżej numery naszych kont albo za pomocą systemu Przelewy24.

Numer konta 
51 2490 0005 0000 4500 4720 8778

 

Numer konta
65 1090 2008 0000 0001 0904 4190

Statystyki

Klientów on-line:

Aktualizacja oferty:

Newsletter


Zapisz się do naszego newsletter'a, a otrzymasz 20 zł na pierwsze zakupy przy zamówieniu od 499 zł.

Reklamacje, gwarancje i zwroty

Zwrot towaru

Jesteśmy przekonani, że decydując się na zakupu w naszym sklepie będą Państwo zadowoleni z otrzymanego towaru. Wszystkie oferowane przez nas produkty są najwyższej jakości z 3-letnią gwarancją. Gdyby jednak z jakiś powodów towar nie spełnił Państwa oczekiwań istnieje możliwość zwrotu zakupionych przedmiotów w ciągu 100 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru. Prosimy pamiętać, że zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania oraz próby montażu.

Zasady zwrotu towaru:

Konsument może w terminie 100 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Zwrotowi nie podlegają towary, w której wybrana została opcja odbioru osobistego w siedzibie firmy. Ponieważ w takim przypadku do faktycznej sprzedaży i zawiązania umowy kupna/sprzedaży dochodzi w siedzibie firmy. Przez internet składane jest tylko zlecenie dostarczenia towaru do klienta. W przypadku gdy na towar była wystawiona faktura VAT zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto klienta.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:

1. o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą;
2. w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi nie sprawujemy kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie mamy kontroli;
8. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną Twoją zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

TanieKarnisze.pl
ul. Zagórska 11
41-300 Dąbrowa Górnicza
biuro@TanieKarnisze.pl

Ja ............................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ........................................................................................, numer oferty............................................................................................
Data zawarcia umowy to................................................., data odbioru ...........................................................................................

Imię i nazwisko....................................................................
Adres...................................................................................
Data.....................................................................................

Gwarancja

W przypadku skorzystania z prawa do gwarancji, produkt należy odesłać na własny koszt na adres naszego magazynu bądź dostarczyć osobiście do naszego Punktu Odbioru Osobistego mieszczącego się w Dąbrowie Górniczej, po wcześniejszym nadaniu numeru zgłoszenia, który można uzyskać pisząc do nas e-mail na adres biuro@TanieKarnisze.pl Adres oraz wszystkie niezbędne informacje zostaną podane podczas nadawania numeru zgłoszenia. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt F.H.U. „PARTNER” Rafał Kluczewski.

Warunki gwarancji

Sklep TanieKarnisze.pl jako sprzedawca może pośredniczyć między użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie zgłoszenia mailowego. W celu usprawnienia procesu związanego z zarejestrowaniem nowej reklamacji, prosimy o podanie w formularzu numeru zamówienia, z którego pochodzi uszkodzony produkt oraz opisanie jego usterki. Za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmujemy chwilę odebrania przesyłki przez nasz magazyn serwisowy mieszczący się w Dąbrowie Górniczej.

Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika. Termin rozpatrzenia reklamacji przez sklep TanieKarnisze.pl wynosi 14 dni od chwili przyjęcia towaru. Wszystkie produkty są wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego produktu. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.

W przypadku, gdy korzystający z gwarancji zgłasza nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd okoliczności czym powoduje wyrządzenie gwarantowi szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. Sprzęt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego.
Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.
Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

Reklamacje

W przypadku dostarczenia towarów za pośrednictwem wyspecjalizowanego przewoźnika (kurier) nabywca stwierdzający powstanie szkody transportowej jest obowiązany wykonać akty staranności wymagane przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe (Dz. U. z 1995 r., Nr 119, poz. 575 z pózn. zm.) dla zachowania odpowiedzialności przewoźnika. Protokół reklamacyjny spisany w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji, co do ilości lub uszkodzeń mechanicznych.

W przypadku reklamacji towaru, prosimy o przesłanie na nasz adres e-mailowy biuro@TanieKarnisze.pl

- opis reklamacyjny uwzględniający uszkodzenie towaru nie z winy firmy transportowej,
- w przypadku uszkodzeń powstałych z winy przewoźnika, wymagane jest przesłanie protokołu reklamacyjnego, spisanego w obecności kuriera,
- dołączenie fotografii przedstawiających uszkodzenia towaru,
- dołączenie faktury zakupu.

Adres do obsługi reklamacji: TanieKarnisze.pl, ul. Zagórska 11, 41-300 Dąbrowa Górnicza.

W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

 

PRZESYŁKA GRATIS!

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie wysyłamy kurierem gratis! Bez kwoty minimalnej zamówienia.

 

100 DNI NA ZWROT!

Wydłużyliśmy termin odstąpienia od umowy bez podania przyczyny z 14 dni, do 100 dni!

 

3-LETNIA GWARANCJA!

Jesteśmy pewni wysokiej jakości naszych karniszy dlatego udzielamy, aż 3 lata gwarancji!

 

POLSKA FIRMA

Jesteśmy legalnie działającą firmą. Na rynku istniejemy od 2000 roku. Do każdego zakupu dołączamy fakturę VAT.

 
Korzystanie ze sklepu oznacza akceptację regulaminu oraz polityki prywatności.
Informacje na temat reklamacji, gwarancji oraz zwrotach dostępne tutaj.


Sklep internetowy Shoper.pl